Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybrany Projekt: Dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gethiox




Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:17, 26 Lut 2012    Temat postu:

Mam kilka pytań względem mechaniki i designu samych jednostek - "Mechów". Z tego co się doczytałem będą tą pojazdy dwuczęściowe - napęd/podwozie oraz góra/reszta.
Wiec: Pojazdy te będą tylko na kołach/gąsienicach itp, czy również innego napędu typu mechaniczne nogi? Czy każdą górę/resztę będzie można połączyć z każdym napędem/podwoziem? Jakie będą narzędzia walki - wyłącznie (jak w podanym wcześniej filmie) narzędzia typu spychacze, młoty, jakieś dzidy, tarany czy może dojdzie do tego broń dalekiego zasięgu typu działo czołgu, katapulta na kamienie? :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:24, 26 Lut 2012    Temat postu:

Ponieważ kamera będzie od góry, to góra będzie zasłaniać dół mecha - z resztą i tak nie byłoby widać, czy coś ma nogi czy koła. Podwozia będą się różniły tylko wielkością, mocą i wydajnością energetyczną - sam sposób poruszania się będzie jeden. A bronią będzie wszystko, co będziemy w stanie wymyślić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
p2rkw




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:30, 26 Lut 2012    Temat postu:

Ciekawa sprawa, jakiś rok temu miałem podobny pomysł tylko miał to być rts Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkalisz




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Nie 18:32, 26 Lut 2012    Temat postu:

@a w sumie jakby coś takiego zrobić ze pojazdy gasiennicowe będą szybsze ale będę miały ograniczone możliwości skrętu, natomiast Mechy z "nogami" poruszają sie wolniej ale mają lepszą motoryk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:19, 26 Lut 2012    Temat postu:

To się generalnie sprowadza do modyfikacji statystyk. Od strony technicznej typ napędu będzie jeden.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gethiox




Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:46, 26 Lut 2012    Temat postu:

Wyskrobałem przed chwilą takie coś [link widoczny dla zalogowanych] , ale tu widać koła - więc powinny być ukryte pod pojazdem.
Oraz wcześniej zrobiłem względem gry to: [link widoczny dla zalogowanych]
a tu prezentuje się ten model z camera trackingiem http://youtu.be/6l1UMy5aZkY :>
oraz rzut z góry [link widoczny dla zalogowanych] - i w tym momencie uświadamiam sobie, jaki model jest marny :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:39, 27 Lut 2012    Temat postu:

Hmm takie pytanie po tym modelu gethiox'a: Co z robotami kroczącymi? Czy przy robotach na kołach itp ich ruch z widoku topdown nie będzie "dziwny"?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kkalisz




Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Wto 4:31, 28 Lut 2012    Temat postu:

właśnie wydaje mi się że przy mechach kroczących animacje powinny być inne niż przy tych "jeżdżących"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin