Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna www.warsztatgames.fora.pl
WarsztatGames
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybrany Projekt: Dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estivo




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żabów

PostWysłany: Pon 14:37, 06 Lut 2012    Temat postu:

XNA odpada. SM 2.0 wymaga wersja XNA 4.0 i to bez względu, czy je używamy czy nie. Mulitplatformowość to fajna rzecz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:02, 06 Lut 2012    Temat postu:

Jeszcze się odniosę do tego darmowego XBoxa przy użyciu XNA - wydaje mi się że głównym buildem będzie Windows. Jeśli się zdecydujemy na coś MP to równolegle możemy budować release Linuxowe. A poza tym jeśli kiedyś w którąś stronę będziemy chcieli iść to prawdopodobnie raczej Android/Symbian/WM/iOS/MacOS, a nie XBox/PS3;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxGarden




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 16:28, 06 Lut 2012    Temat postu:

A do sieci używamy czegoś gotowego czy piszemy od zera ? A jeżeli to drugie, to piszemy na samego Windowsa czy Win/Linux ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SnowyMan




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:37, 06 Lut 2012    Temat postu:

Ja bym się niezmiernie ucieszył gdyby było też na Linuxa.
A tak btw to kiedy robimy głosowanie nad technologią? Zróbmy po prostu ankietę i wybierzmy a nie temat od dyskusji ogólnej uwaliliśmy postami nt. co się komu widzi użyć a co nie ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Estivo




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żabów

PostWysłany: Pon 17:00, 06 Lut 2012    Temat postu:

Możemy pisać sieć od podstaw, albo ciśniemy na raknecie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:09, 06 Lut 2012    Temat postu:

Macie w ogóle ma doświadczenie w pisaniu sieci? To jest zjeb.. sprawa szczególnie jeśli będzie sporo ciał sztywnych. W przypadku jakiejś prostej kooperacji jaką miałem na myśli to nie ma większego znaczenia ale w czymś "bardziej multi" to już trzeba o synchronizacje tego typy obiektów zadbać. Ankieta będzie jak autor pomysłu napiszę pitch doc i będzie można określić wymagania techniczne. Do sieci najlepiej gotowca, i tak będzie masa roboty nawet z gotową biblioteką. Po to jest temat aby wymieniać się takimi uwagami, już wyszło, że są chętni aby całość działała na linuxie no i w przedbiegach odpadło xna. Im więcej postów i "zawalania" tematu tym lepiej klarują się "chęci" i oczekiwania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xirdus




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:27, 06 Lut 2012    Temat postu:

@hashedone: co do multiplatformowości to Xenon jest chyba Windows-only (przynajmniej na razie). Zapomniałem o tym.

Ja ostaję za propozycją hashedone, tj. OGL+GLFW. Co do smartfonów to jakoś nie wyobrażam sobie zbytnio wygodnego sterowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:28, 06 Lut 2012    Temat postu:

Akurat mam pomysł na wygodne sterowanie na smartphony ale to czy ma sens jest zależne od tego jak ta gra będzie wyglądać więc na razie nic nie będę mówił - skupmy się na core gry;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxGarden




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 15:02, 08 Lut 2012    Temat postu:

To jak z tym pitch doc-em ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hashedone




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:21, 08 Lut 2012    Temat postu:

Dobre pytanie.
@Xirdus - zrobisz pich doc (whatever it is), czy wyznaczamy kogoś kto konsultując się z Tobą to zrobi?
@Will - WTF is pich doc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Will
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:47, 08 Lut 2012    Temat postu:

Przykład pitch doc'a:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pitch doc to ogólnie info takie jak: genre, high concept, features, story(krótka wersja),setting, hardware,Estimated schedule, target audience, gameplay itp jak np: dlaczego gra odniesie sukces czyli co ją odróżnia od tego co jest na rynku. Całość na kilka stron. Najważniejsze informacje udowadniające, że gra jest do zrobienia i ma szanse na sukces a także definiujące bazowe wymagania techniczne.

Xirdus wie, że ma to napisać już od dobrych kilku dni. To musi napisać On bo to jego pomysł i tylko On wie jak całość ma działać i być grywalnym produktem. Ja na przykład tego pomysłu nie widzę jako coś co będzie grywalne i przyciągnie graczy a On jako, że to przedstawił ma tam jakąś swoją wizje tego projektu jako super produkcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaxGarden




Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 17:09, 08 Lut 2012    Temat postu:

Jak będziemy ten projekt realizować w takim tempie to się przed końcem świata nie wyrobimy ;].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PsichiX




Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:11, 08 Lut 2012    Temat postu:

Sprostowanie co do xenona:
Wil, jeśli mówisz, że widziałeś wersję 1.X, to tak, ja bym również go nie użył Very Happy zrezygnowałem z jego struktury i wersja 2.0 wygląda zupełnie inaczej, po zdobytym doświadczeniu z komercyjnymi silnikami. Tej wersji można używać, jest stabilna i rozwijana, i to jej używam w tym komercyjnym projekcie, więc o ciągły support nie miałoby się co narzekać Smile
MaxGarden: nie, nie skończy się tak jak z Ether Fields, bo to nie jest silnik stricte pod konkretny projekt, a dostępny publicznie i nastawiony na ciągłe rozwijanie pod requesty userów.
Aha, i w ramach intensywnego rozwoju silnika, edytory powstaną o wiele szybciej Wink
Tak czy inaczej, jeśli wybralibyście xenona, to edukowanie Was będzie jak najbardziej na porządku dziennym w postaci tutoriali oraz przykładów oraz jakiegoś tematu na forum do szybkich pytań. To samo przerabiam teraz z moim zespołem, więc przebiegałoby to równoległe z Wami (a chciałbym wspomnieć, iż zespół ten zdołał ogarnąć jego główną funkcjonalnosć już po paru godzinach kodowania!! Very Happy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PsichiX dnia Śro 19:20, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SnowyMan




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:34, 08 Lut 2012    Temat postu:

<lekki offtop>
Psichix, tylko jedno pytanko Smile Mianowicie miałeś w planach (jak dobrze pamiętam) aby Xenon działał na Linuxie. A więc zajmujesz się już portem? Jak tak to powiedz kiedy można się go spodziewać, bo jestem bardzo ciekawy twojego tworu ^^
</lekki offtop>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xevaquor




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:17, 08 Lut 2012    Temat postu:

Myślę że Xenon ma jeszcze jedną potencjalna zaletę - jest to projekt częściowo związany z Warsztatem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warsztatgames.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja Ogólna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin