|
www.warsztatgames.fora.pl WarsztatGames
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:46, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
@nobody
Wiadomo, że taka opcja będzie don't worry+ połączenie z edytorem choćby przez sockety czy wrapper.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Will dnia Pon 20:50, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hashedone
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:02, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli miał bym wybierać, swoją chęć zgłaszam do AI, grafiki, integracji fizyki, skryptów (lub integracji skryptów), mechaniki, ewentualnie do sieci lub edytora. W tej dokładnie kolejności (czyli najbardziej bym był zadowolony AI, najmniej edytorem). Przez grafikę myślę jej programowanie (renderer), nie tworzenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hashedone dnia Wto 10:04, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Estivo
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żabów
|
Wysłany: Wto 10:09, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To wy już się dzielcie Jak coś mogę, też coś myśleć nad AI, ale już z Mateuszem się dogadaliśmy co do sieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:35, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, wszyscy już są. Na dziś wieczór przygotuje temat co do wybranie ról. Chcę od razu napisać swoją wersje rozłożenia całości na party dlatego potrzebuje trochę czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
p2rkw
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:34, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Co do języka skryptowego: rozważaliście użycie game monkey? Do tej pory używałem tylko lua, ale może warto spróbować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:06, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Podstawowe pytanie brzmi: dlaczego? tzn jaką przewagę ma ten język nad lua?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
p2rkw
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:49, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bindowanie wygląda na łatwiejsze. Chcąc używać lua bez bindera i tak będzie trzeba napisać zestaw funcji pomocniczych. Do GM wydaje się to zbedne, ale zaznaczam że jezyka nie używałem. Jezyki te podobne są do siebie, zresztą twórca GM jak sam pisze chciał poprawić tylko pare mankamentów lua.
Ale i tak pewnie użyjemy biblioteki do bindowania, a ja mam jedynie złe doświadczenia z toLua++ i wolałbym ponownie się z toLua++ nie męczyć. Co proponujecie do bindowania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:36, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Może i bindowanie wygląda na łatwiejsze ale lua zna pewnie każdy uczestnik projektu choćby w minimalnym stopniu. Jeśli chodzi o bindowanie to mi to osobiście wszystko jedno. Nie ma żadnej perfekcyjnej biblioteki do tego a przynajmniej ja takiej nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xirdus
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:36, 28 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Osobiście to mi obojętne co będzie, dopóki nie będzie mulić. A nie mogę znaleźć żadnych testów wydajności tego GameMonkey.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xirdus dnia Wto 12:37, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|