|
www.warsztatgames.fora.pl WarsztatGames
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:18, 15 Lut 2012 Temat postu: Wybieramy role |
|
|
W tym temacie każdy może napisać czym chciałby się zajmować.
Bazowo mamy podział na:
-AI
-Rendering
-fizyka
-skrypty
-mechanika
-edytor
-sieć
Jak widać jest 7 "części". Niektóre osoby już podjęły bazową decyzje:
sieć -> MaxGarden +Estivo
edytor-> nobody
ai -> hashedone (o ile się nie mylę stawiał to na pierwszym miejscu)
Osobiście mógłbym zająć się mechaniką.
Teoretycznie zostaje więc fizyka,skrypty i rendering na 4 osoby. Jeśli ktoś chciałby bardzo zająć się elementem, który jest już zajęty można dyskutować i kombinować. Tutaj niech każdy piszę czym chcę się zająć/potwierdzi podział, który ja napisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SnowyMan
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:15, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Eeej ja też już napisałem przy czym chcę kodzić Biorę rendering ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Estivo
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żabów
|
Wysłany: Śro 16:31, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xevaquor
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:25, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co pozostało to na pewno nie chcę fizyki. Skłaniałbym się ku skryptom. (ofc jakby trzeba było to mogę porobić i coś innego na ile moja wiedza pozwoli).
BTW muszę z góry uprzedzić że w lutym będę miał bardzo mało czasu na ten projekt (praca komercyjna + szkoła + osobiste zawirowania). Ale od marca będę już bardziej dostępny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hashedone
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:17, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chciałem AI, mam AI. Happy hashed:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkalisz
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Sob 15:18, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co zostało to mogę wziąść Mechanikę... tylko powiedzmy sobie szczerze że najpierw trzeba ją ustalić i dopiero coś będę myślał z wtym temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xirdus
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:03, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja biorę design i kodzenie menu (w tym kariera i budowa mecha).
Oczywiście miejmy wszyscy świadomość że ten podział na role będzie bardzo płynny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kkalisz
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Sob 23:37, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no myślę że jak już ustalimy dokładnie jak my wyglądać gameplay interakcja ze światem i ogólnie szeroko pojęta mechanika gry. można będzie zacząć tworzyć diagramy przypadków użycia w i końcu diagramy klas, interfejsy itp... a potem to już tylko podział kodzenia tych klas, wtedy to będzie można wybrzydzać kto co implementuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|