|
www.warsztatgames.fora.pl WarsztatGames
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:08, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bardziej chodziło mi o ogólne elementy typu komunikacja. Zarządzanie messages itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nobody
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:17, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
marcin06 [_at_] vp [_dot_] pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaxGarden
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 17:29, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
gpmati [___at___] interia [___dot___] pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SnowyMan
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:35, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ej ale może wysyłajcie mu to na PW żeby syfu nie robić '^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:39, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Może być tutaj przynajmniej zmusza to leni to napisania czegokolwiek a potem te posty mogę usunąć i nie ma problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SnowyMan
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:49, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ano jak tam chcesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nobody
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:35, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dla wszystkich: wizja kodu edytora w moim umyśle nabiera coraz lepszych kształtów. W czasie szkoły zimowej prawie na 100% uda mi się w umyśle już całość ogarnąć na tyle, by nie musieć myśleć 10 min. nad strukturą edytora przed dodaniem klasy (którą za chwilę wywalę -.-). Zależnie od postępów reszty teamu powinno się udać do kwietnia stworzyć już coś sprawnego (o ile z czasem będzie ok).
Komunikacja silnik-edytor: wygląda na to, że sockety będą najlepsze. Niedługo postaram się stworzyć jakiś papier w którym opiszę dokładniej całą komunikację.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nobody dnia Pią 21:08, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mwojt
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pią 22:04, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wiadomo coś na temat wielkości obiektów w grze ? np. wysokość ludka , wielkość kafli (skalowane ?). Mam trochę tekstur 512x512 mogę trochę podrzucić, można z tego poskładać coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych] .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mwojt dnia Pią 22:04, 24 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:23, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Komunikacja silnik-edytor: wygląda na to, że sockety będą najlepsze. Niedługo postaram się stworzyć jakiś papier w którym opiszę dokładniej całą komunikację. |
Opisz po prostu typy wiadomości i dane jakie mają zostać przesłane.
@mwojt te trochę będzie ok pod testy więc wielkość nie ma znaczenia w sumie. Podaj maila na konto na assembli abym mógł Cię dorzucić.
A wie ktoś jak Xirdusowi idzie dalsze rozpisywanie pomysłu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mwojt
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pią 22:52, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
medivo [___at___] interia [___dot___] pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:22, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
@nobody Może znajdę trochę czasu jutro to napiszę sockety+jakiś network object od strony silnika, powinno Ci to wystarczyć do testów połączenia/przesyłu danych. Z napisaniem czegoś takiego od strony c# sobie jak mniemam poradzisz? Jeśli nie to mogę walnąć od razu i w c++/c#.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nobody
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:32, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nigdy takiego połączenia jeszcze nie pisałem, ale to chyba sprowadza się tylko do wykorzystania jakiegoś NetworkStream/czegokolwiek co da możliwość przesyłu danych przez sockety?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaxGarden
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 23:47, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na jakie systemy <DL> piszemy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Will
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:11, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Wysłany: 24 Lut 2012 09:32 pm Temat postu:
Nigdy takiego połączenia jeszcze nie pisałem, ale to chyba sprowadza się tylko do wykorzystania jakiegoś NetworkStream/czegokolwiek co da możliwość przesyłu danych przez sockety? |
Napisze na jutro prosty przykład, tak będzie najlepiej pokazać o co mi chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hashedone
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:36, 25 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Oczywiście przede wszystkim Windows. Linux tylko jeśli okaże się to nie być problemem (przy czym było by miło jak by powstał).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|